TexCad a LaTex

Ivan Kohutek kohutek at linux1.saske.sk
Fri Jan 12 08:35:41 CET 1996

Zdravim,
nie som sice odbornik na TeXCad, ale pokusmi som zistil,
ze problemy s \emlines sa mi prestali objavovat po tom,
ako som priamo v TeXCade v polozke OPTIONS nastavil
polozku EMLINES na OFF. V LaTeXu som uz potom nedefinoval
ziadne styly, ani nic podobne.
(toto nastavenie je ulozene v konfigu, pri trvalejsom pouzivani
nezabudnite sejvnut konfig).

                                                       Ivan Kohutek

| Ustav materialoveho vyskumu     | E-mail : kohutek at linux1.saske.sk |
| Slovenska akademia vied	  |                                  |
| Watsonova 47                    |                                  |
| 043 53 Kosice                   | Tel  : +42-95-38115              |
| Slovenska republika             | Fax  : +42-95-37108              |