Problem s virtualnimi fonty

Jiri Osoba student K334 OSOBA at feld.cvut.cz
Thu Feb 29 09:55:42 CET 1996

Vazeni,

mam opet jeden maly problem: Rozhodl jsem se implementovat obrazky do
TeXu jakozto jednotlive znaky fontu -- co obrazek, to znak. V TeXu
vse funguje, to neni problem. Problemem je, ze proto, abych ty
obrazky videl, jesm vytvoril virtualni font, tedy respektive virtual
property list, kde jsou jednak rozmerove udaje pro TeX, ze kterych se
vygeneruje TFM, jednak prikazy pro DVI-driver, ze, pokud je to pripad
emTeXovskych ovladacu, ma znak nahradit prikazem
\special{em:graph..}. Prelozil jsem to pres VPtoVF, predlozil DVI-
driveru a vse funguje (az na to, ze znak ma v miste sazby levy dolni
roh, kdezto \special tam ma levy horni roh, ale to se opravilo pomoci
PUSH MOVEUP .. POP prikazu ve VPL, nebo jak se ty prikazy jmenuji). Az
sem se zda byt vse v poradku. Vse funguje i v DVIcopy.

Kdyz jsem se ale pokousel VF & TFM zpet zpracovat pomoci VFtoVP, tak
mi to zatuhlo na opakujici se hlasce typu, ze neni namapovan zadny
font. On ale neni potreba, protoze vsechny znaky jsou \special -- a
zadne odkazy na font neexistuji -- zcela spravne.

Poradte: je toto normalni chovani VPtoVF a VFtoVP nebo se jedna o
chybu a mel bych o tom napsat vys ?

                                                    J.O.