Problem s virtualnimi fonty

arnost arnost at uivt.cas.cz
Thu Feb 29 19:13:43 CET 1996

>mam opet jeden maly problem: Rozhodl jsem se implementovat obrazky do
>TeXu jakozto jednotlive znaky fontu -- co obrazek, to znak. V TeXu
>vse funguje, to neni problem. Problemem je, ze proto, abych ty

onevim, jestli se se vsechny programy chovaji dle popisu, ale zda se
mi ponekud scestne rozdelovat metricke udaje mezi font a \special,
kdyz uz nahrazuje znak pomoci \special{cosi...}, proc neneharzujete
znak pomoci \hbox to ble...{\vbox to ble {\kern\moveleft...\special{...}}}
jedina moznost je, ze setrite z nejakeho duvodu pameti ...

arnost