este raz PS,EPS

Ivan Kohutek kohutek at linux1.saske.sk
Thu Feb 29 08:36:04 CET 1996

Zdravim,
pred casom som podnietil diskusiu o PS, EPS. Vdaka za vsetky
rady, vsetko mi funguje. Pre tych co maju Windows95 len jednu
malu poznamku : ak vyrabate PS (EPS) subory vytlacenim obrazka
(grafu) do suboru pomocou ovladaca PS tlaciarne, nastavte si
pre dany ovladac v Properties/PostScript/Advanced polozky
"Send CTRL+D before/after job" tak, aby neboli aktivne. Inak
vam (aj po konverzii PS->EPS) po vlozeni do TeXovskeho suboru
po vlozenom obrazku odstrankuje. (strasilo ma to asi tyzden,
nez som skusmo na to prisiel, snad som niekomu usetril cas).

                                         Ivan Kohutek
=======================================================================Ustav materialoveho vyskumu          E-mail: kohutek at linux1.saske.sk
Slovenska akademia vied              Tel   : ++42-95-381 15
Watsonova 47                         Fax   : ++42-95-371 08
043 53 Kosice
Slovenska republika