par problemu s cs instalaci

Miroslav Benes BENES at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Feb 28 22:10:51 CET 1996

Dobre rano (ci jinou dobu)

Po instalaci baliku CsTeX'95-6 jsem narazil na par nejasnosti a mozna
i chyb:
   - kdyz volam z MNU program BiBTeX, tak se nenajde format plain.bst.
     Pomuze tomu explicitni definice promenne TEXINPUT, ale ta neni
     pri startu MNU definovana (pri prohlizeni v menu Environment).
     Pokud do ni zapisu q:\emtex\texinput!, tak BiBTeX nerozumi tomu
     vykricniku
   - chtel bych vyzkouset makra pro hyperTeX, ovsem s PostScriptovymi
     fonty (bitmapove PK fonty po prevodu do PDF nejsou prilis
     citelne). Jak dosahnu toho, abych v dokumentu misto standardnich
     fontu pouzival PS fonty?
   - v nastaveni parametru pro MNU se mi dava moznost definovat porty
     pro tiskarny. Toto nastaveni se ale pri vyberu konkretniho
     typu tiskarny nevyuzije a po kazde zmene tiskarny musim
     nastavit port znovu. Asi by tomu pomohl jednoduchy zasah do
     konfigurace MNU (bud smerujici ke zprovozneni volby Ports nebo
     k jejimu odstraneni jako matouci)
   - tohle je mozna jen muj subjektivni pocit, ale nejak casto se mi
     automaticky generuji fonty, a to i celkem bezne, ktere bych
     ocekaval uz pripravene ve fli. Existuje nejaky obecny problem
     s nastavenim parametru pro hledani fontu nebo se mi to jen zda?

 Diky predem za vsechny uzitecne rady

     M. Benes

Miroslav Benes
Dept. of Computer Science & Eng.    voice:  +42-5-7275/238
Technical University of Brno        fax:    +42-5-41211141
Bozetechova 2, 612 66 Brno
Czech Republic                      e-mail: benes at dcse.fee.vutbr.cz