Konvertor Word->HTML a kodovani

Hans Ginzel Hans at mail.kolej.mff.cuni.cz
Mon Dec 9 09:54:37 CET 1996

> Dobry den vespolek,
> 1. existuje nejaky konvertor Word -> HTML (kde se da sehnat program, pripadne
>    dokumentace ?). Narazil jsem totiz na problem prevest vice stranek psanych
>    ve Wordu na web stranku a nerad bych to delal oklikou (Word-> TeX-> HTML).
Existuje neco jako Word pro Internet. Je to podpora Wordu pro psani
html. Kamarad v tom pise normalne, zeptam se. Jediny problem o kterem
vim je, ze se mu akcentovane znaky ukladaly v html-sekvencich (oacute,
...). Zkus se podivat na nejake Microsoftske stranky na Interentu.

> 2. nevite nekdo prosim, kde by se dal sehnat program konvertujici text psany
>    v nejakem kodovani cestiny do vsech ostatnich kodovani (tj. LAtin2, Win,
>    Mac, Kamenici) ?
Z ftp://ftp.muni.cz/pub/tex-local/cstug/ginzel/cztocz si muzete stahnout
muj snadno konfigurovatelny konvertor. Staci mu dat jednoradkovy soubor
se znaky, kt. maji byt zameneny, a druhy soubor, kde na stejnych mistech
jsou znaky, kt. se maji pouzit. Konvertor lze rovnez nalezt na
ftp://login_name@menza.kolej.mff.cuni.cz/data/emtex/cztocz .

> Diky za jakekoli info.
        _
  Hans GINZEL                  /|   Kolej 17. listopadu
  Hans at kolej.mff.cuni.cz      / /   Pokoj: B509 (l.761)
                              ~~