Konvertor Word->HTML a kodovani

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Dec 9 09:19:52 CET 1996

At 08:37 9.12.1996 +0100, you wrote:
>   ve Wordu na web stranku a nerad bych to delal oklikou (Word-> TeX-> HTML).

Mate nejake zkusenosti s touto cestou, konkretne s prevodem Word -> TeX?
Jiz delsi dobu hledam nekoho, kdo by seriozne zhodnotil existujici nastroje.

>2. nevite nekdo prosim, kde by se dal sehnat program konvertujici text psany
>   v nejakem kodovani cestiny do vsech ostatnich kodovani (tj. LAtin2, Win,
>   Mac, Kamenici) ?

Program cstocs (DOS) z distribuce csTeXu je jen castecnym resenim, neumi
totiz WIN CP 1250 a Mac. Tato kodovani by mel umet UNIXOVY cstocs, ale o tom
mnoho nevim, je to AWKovy script ktery se mne nepodarilo v DOSu spustit, ale
patrne to jde. Pro svoji potrebu jsem si proto napsal jednoduchy DOS
programek, ktery tuto konverzi provadi na zaklade tabulek UNICODE. Vyhodou
je, ze jeho pouziti tak neni vazano jen na cestinu, ale lze konvertovat i
jine jazyky pro ktere existuje vice kodovych schemat, pokud existuje
prislusna tabulka UNICODE. Tabulky jsou k dispozici na
sunsite.mff.cuni.cz, pokud se nepletu. Program mohu na pozadani zaslat,
vcetne tabulky pro Kameniky.

>Diky za jakekoli info.

Rado se stalo.
                                  Lubos Kloc  <kloc at ipm.cz>