Konvertor Word->HTML a kodovani

Josef Tkadlec tkadlec at math.feld.cvut.cz
Mon Dec 9 09:59:26 CET 1996

> 2. nevite nekdo prosim, kde by se dal sehnat program konvertujici text psany
>    v nejakem kodovani cestiny do vsech ostatnich kodovani (tj. LAtin2, Win,
>    Mac, Kamenici) ?
>
> Diky za jakekoli info.
>
> Zdravi
>            Tomas Davidek

Vim o nasledujicich konvertitkach:

  cstocs: DOS; soucast instalace CSTeXu, neumi mac, win
          (napr. ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/msdos/cstocs.zip)
  cs2cs:  DOS, OS2; jsou tam chybicky, obcas chybi konverze prehlasek, meni
          konce radku; pristupny je i zdrojak v C
          ftp://aip1.fsv.cvut.cz/users/ferdi/cs2cs.zip
  convert: placeny
  cstocs: unix; nepodarilo se nam rozchodit
          ftp://ftp.muni.cz/pub/UNIX/localization/charsets/cstocs-3.0.tar.gz
  sed-ove skripty:
          ftp://ftp.muni.cz/pub/UNIX/localization/charsets/sed/

Pro me potreby (konverze html stranek, i v DOSu) se mi nic z toho nehodilo,
tak jsem z cstocs (od O. Ulrycha) vykuchal nektere procedury a napsal si
program v TurboPascalu. Je volne k dispozici na
  ftp://math.feld.cvut.cz/pub/tkadlec/soft/cstocs2.zip
Oproti originalu ma nektera omezeni, na druhou stranu je doplnen o dalsi
kodove stranky a pridana moznost konvertovat "lepe" i uvozovky a "pomlcky".
V tomto smeru jsou lepsi sed-ove skripty (pouze z Kamenickych) na
  ftp://math.feld.cvut.cz/pub/tkadlec/soft/sed/

Josef Tkadlec
mailto:tkadlec at math.feld.cvut.cz
http://math.feld.cvut.cz/tkadlec/