csTeX na Linuxu

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Fri Dec 6 09:57:50 CET 1996

> RH 4.0 jako TeX nabizi teTeX. Je primo v systemu v RPMkach, zadna
> dvouhodinova instalace (i na ostatni systemy je uz predkompilovany a
> instalace je podle meho nazrou bezproblemova - pokud pomineme
> pocesteni). To v mem pripade hovori pro teTeX.

Ty dve hodiny byl horni odhad - a to jeste vetsinu casu z toho muzu
delat neco jineho. Predzvykane instalace maji spoustu obecnych nevyhod:
napr. nemam sanci se branit proti tomu, kdyz bude vsechno zkompilovano
s 'CFLAGS=-g' a ja bych radsi 'CFLAGS=-O2 -m486'; hlavne: uz jste
zkousel predzvykanou instalaci donutit, aby byla ochotna pouzit TFM,
PK a zdrojaky (MF i TEX) z DOSoveho disku (abych je nemusel mit vsechny
dvakrat)? Ja ano; skoncilo to tim, ze jsem dal 'rm -rf /usr/lib/texmf'
a pouzil Berryho.

                                                      Michal Kubecek