csTeX na Linuxu

Jan Kasprzak kas at ics.muni.cz
Sat Dec 7 12:25:59 CET 1996

Michal Kubecek napsal:
:
:   Uz jsme na to narazili jednou kousek vedle a tehdy jsem to nechal
: byt, ale ted bych se na to rad zeptal: co je tak spatneho na Berryho
: instalaci? Tehdy jste mluvil o nekolikadennim instalovani; ja jsem
: to instaloval asi dve hodiny vcetne vsech kompilaci, jedina netrivialni
: vec byla pripsat jeden radek do jednoho souboru ve zdrojovych textech
: (navic zcela ocividny). Kdyz to srovnam se svymi zkusenostmi s NTeXem...

	Vyhoda teTeXu je napriklad dostupnost na vice platformach
-- teTeX mate v binarni podobe napriklad pro Solaris, HPUX, IRIX, AIX, ...

	Dale: V teTeXu je podstatne vice veci, nez v Berryho TeXu
(fonty, styly, ...).

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas at muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[       This message was sent from my home machine running Linux.     ]]