csTeX na Linuxu

Jan Prikryl prikryl at launzatte.cg.tuwien.ac.at
Thu Dec 5 20:07:44 CET 1996

> Date: Thu, 5 Dec 1996 18:06:57 +0100
> From: Michal Kubecek <kubecek at karlin.mff.cuni.cz>
> Subject: Re: csTeX na Linuxu
> To: csTeX at cs.felk.cvut.cz

>   Uz jsme na to narazili jednou kousek vedle a tehdy jsem to nechal
> byt, ale ted bych se na to rad zeptal: co je tak spatneho na Berryho
> instalaci? Tehdy jste mluvil o nekolikadennim instalovani; ja jsem
> to instaloval asi dve hodiny vcetne vsech kompilaci, jedina netrivialni
> vec byla pripsat jeden radek do jednoho souboru ve zdrojovych textech
> (navic zcela ocividny). Kdyz to srovnam se svymi zkusenostmi s NTeXem...

RH 4.0 jako TeX nabizi teTeX. Je primo v systemu v RPMkach, zadna
dvouhodinova instalace (i na ostatni systemy je uz predkompilovany a
instalace je podle meho nazrou bezproblemova - pokud pomineme
pocesteni). To v mem pripade hovori pro teTeX.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria