csTeX na Linuxu

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Thu Dec 5 18:06:57 CET 1996

> 	Podle meho nazoru by take nebylo od veci protlacit co nejvice
> nasich lokalnich zmen do teTeXu (vzory pro deleni, czech.sty, a podobne),
> a nevyrabet cstex/unix s kompletnimi zdrojaky Berryho TeXu,
> ale cstex/teTeX. V teTeXu jsou binarky pro vetsinu dostupnych systemu,
> je daleko lepe propracovany nez Berryho TeX a tak podobne.

  Uz jsme na to narazili jednou kousek vedle a tehdy jsem to nechal
byt, ale ted bych se na to rad zeptal: co je tak spatneho na Berryho
instalaci? Tehdy jste mluvil o nekolikadennim instalovani; ja jsem
to instaloval asi dve hodiny vcetne vsech kompilaci, jedina netrivialni
vec byla pripsat jeden radek do jednoho souboru ve zdrojovych textech
(navic zcela ocividny). Kdyz to srovnam se svymi zkusenostmi s NTeXem...

                                                         Michal Kubecek