oops - popleteny mail

straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Sat Aug 17 16:54:05 CEST 1996

> [...]
> na konci to budto kyksne nebo ne :(.
>

> Po nekolika hodinach panikareni jsem to proste odepsal na chybu
> v kpathsea, ktera nenastane kdyz jsou env var, ls-R, atd., konsistentni.
>
> Zkuste to prece jen se setenv KPATHSEA_DEBUG -1, jestli jste si
> TeX neprekladal sam; mozna najdete zajimave defaulty. Jinak
> prekouknete env var a ls-R. No a nakonec muzete spustit
> xdvi s -maketexpk, prolistovat cely dvi soubor a ukoncit xdvi.
> Zbyde missfont.log, ktery muzete source-ovat (pokud mate
> fungujici MakeTeXPK). Pak mozna vygenerovat novy ls-R, atd.

toto som skusil a kpathsea mi funguje asi spravne lebo nasiel si prislusne
adresare a aj mi to vypisal

> xdvi se da prelozit s -DNOMAKEPK, aby MakeTeXPK spoustel jen kdyz
> explicitne reknete xdvi +maketexpk.
>
> Provozuji TeX vicero *nixech - jestli nemate nekoho trochu vic
> ,,pri ruce'' poslete mi kdykoli e-mail.

teda problam s tym 'db.c' je ked nemam nastevene niektore premenne (setenv)

pri
PKFONTS=.:/usr/local/lib/texmf/fonts/pk:/usr/local/lib/texmf/fonts/tmp/pk/cx:
TEXFONTS=.:/usr/local/lib/texmf/fonts//tfm:
TEXCHARTRANSLATE=il2.t1
to ide spravne

pri
TEXFONTS=.:/usr/local/lib/texmf/fonts/public//tfm:/usr/local/lib/texmf/fonts/adobe//tfm:/usr/local/lib/texmf/fonts/ams//tfm:/usr/local/lib/texmf/fonts
TEXCHARTRANSLATE=il2.t1
to blbne (asi mu chyba to PKFONTS)

ale je tu dalsi problemn ( o ktorom som uz prv pisal )
ze stare *dvi subori mi to zobrazuje spravne (ked vygeneruje vsetky
potrebne fonty) ale

subor poznamky.dvi ( novo stiahnuti spolu s novym TeXom mi zobrazuje bez
znakou s diakritikou t.j nie bez diakritiky ale bez celych pismen kde
povodne boli nejake akcenty ... z "p\'ar" urobi "pr"

novo prelozene subori ( v plaine aj v latexe , cs aj necs ) robia to
ze su velke medzery medzi slovami ( akoby mal popletene fonty )
Koli testu vam 1 taky dvi subor posielam pozrite si ho ci u vas je
spravne zobrazeny (cez MIME pine mailer).
pri ich zobrazovani mi pise hlasku:
Note:  overstrike characters may be incorrect.

zdravi

                                                TheBenO (Ing. Peter Straka)
| KESP FEI STU Bratislava                        straka at kesp.elf.stuba.sk  |
| InterLINE                          http://www.kesp.elf.stuba.sk/~straka  |
| Unix,Tcl,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,..,SGI,Sun,Amiga,PowerMac,..,Art,Zeny  |