gf2dvi & zobrazeni fonty

Jan Valdman VALDMAN4 at hermes.zcu.cz
Mon Aug 19 10:51:50 CEST 1996

> V nekterych pripadech to lze udelat pomoci programu dvipaste. Bohuzel
> nikoliv pro zacleneni METAFONToveho obrazku vytvoreneho programem
> gftodvi (kdysi jsem se o to snazil, ale marne).

> Velmi jednoduse: jsou tam vynechana mista na obrazky!
>
>                                         Frantisek Chvala

Vracim se k memu puvodnimu dotazu:
Myslel jsem, ze lze nejak udelat velky (gray)font, jehoz bitmapa
nebude cerna, jak je obvykle, ale ze bude 'sediva' s vyznacenim
ridicich bodu.
Gf2dvi je zrejme jen jedna cesta, kterou zminuje MFbook. A ze jsou v
MFbooku jen vynechana mista, to povazuji za DEKuv zamer, aby to tolik
nesvadelo MF tisknout...

Prozradi pan Olsak, jak dostal ono kaligraficke 'M' do sve knihy
Typograficky system TeX? (Doufam, ze to jde bez lepidla a bez PS.)