Jak zvysit velikost zasobniku TeXu pro Unix?

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Mon Aug 12 19:15:38 CEST 1996

Dobry den!

Problem vyjadreny v nadpisu trosku sireji:

Pouzivam trosku divoukou prikazovou sekvenci, jejiz nasledek na dokument o
(zatim) asi petatriceti stranach (cekove maximalne o sto) se mi nelibi.
TeX mi totiz pri zpracovavani tricate prvni strany vypise:

! TeX capacity exceeded, sorry [input stack size=300].

Zajimalo by mne, zda je mozno velikost zasobniku pro Tex nejak zvetsit
(momentalne nemam cas hloubat nad ,,cistym resenim``; potrebuji mit
dokument hotov a zpracovany TeXem).

Nastaveni:

Standardni Beryho Tex pro Unix asi z unora tohoto roku, standardni CsTeX z
teze doby, format CsLaTeX2e.

Dekuji za kazdou pomoc (i odpoved jde to jen pri prekladu = (v me situaci)
nejde to) je pomoci).

S pozdravem

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
182 08 Praha 8-Libeň, +42 2 6605/2364, telefax: +42 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/vs/vs-home-cz.html