Navrh zmen v CSTeXu

Jan Valdman VALDMAN4 at hermes.zcu.cz
Wed Aug 14 07:29:12 CEST 1996

> Date sent:      Mon, 12 Aug 1996 18:17:42 +0200
> From:           Petr Olsak <olsak at math.feld.cvut.cz>

> Otazka by mohla znit takto: Jak velky odklon csplainu od plainu (a
> analogicky pro ostatni formaty) je jeste unosny?

Dobry den,
nepouzivam plain sice prilis casto, ale muj nazor je takovy:
1. Ponechat v distribuci standardni plain, aby mel kazdy jistotu,
   ze bez problemu vysazi jakykoli cizi dokument. Pouzivat CM fonty
   jako default.
2. Pridat CSplain (nebo CZplain ?), ktery by nastavoval ceske
   prostredi, ale na urovnici ridicich sekvenci byl co nejvice
   kompatibilni s puvodnim plainem. Pouzivat CS fonty.
3. Nezavisle vylepsovat CSfonty; ponechavam k posouzeni odbornikum,
   jak velky odklon od CM v dolni casti tabulky je nezbytny.
   (Vyjadri se nekdo? Docela by mne to zajimalo...)

Co se tyka ostatnich formatu (LaTeXu), ziju v domeni, ze mi czech.sty
vsechno potrebne nastavi. Pokud by nastal vetsi odklon v CSfontech,
asi bych dal prednost volitelne instalaci jak LaTeXu, tak i CZLaTeXu.

                                    S pozdravem
                                        Jan Valdman