Jak zvysit velikost zasobniku TeXu pro Unix?

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Mon Aug 12 19:48:35 CEST 1996

On Mon, 12 Aug 1996, {Vladimir Solnicky} wrote:

> Dobry den!
>
> Problem vyjadreny v nadpisu trosku sireji:
>
> Pouzivam trosku divoukou prikazovou sekvenci, jejiz nasledek na dokument o
> (zatim) asi petatriceti stranach (cekove maximalne o sto) se mi nelibi.
> TeX mi totiz pri zpracovavani tricate prvni strany vypise:
>
> ! TeX capacity exceeded, sorry [input stack size=300].
>
> Zajimalo by mne, zda je mozno velikost zasobniku pro Tex nejak zvetsit
> (momentalne nemam cas hloubat nad ,,cistym resenim``; potrebuji mit
> dokument hotov a zpracovany TeXem).

Ve /web2c adresari je adresar /tex a v nem soubor tex.web (do neho nesahat)
a dale tex.ch. V tex.ch mam ja na radku 189 receno, ze stack_size=300. Je
tam nejprve kopie odpovidajici sekce z tex.web a pak skutecne nastaveni,
pouzivane ve web2c instalacich. Je potreba se divat do toho druheho. Tam
zkuste zvetsit toto cislo a kompilovat tex znovu (pomoci make tex).
Nejprve ale zruste vse, co vyrobil v adresari /tex predchozi make. Provede
se tangle na tex.web s tex.ch, vznika tex.p, pak tex0.c az tex?.c, dale se
to kompliluje a linkuje. Je potreba nahradit oba vysledne programy v
instalaci (virtex i initex), aby nebyl TeX "stymied".

Petr Olsak