PS fonty & linux TeX/LaTeX

Jan Kasprzak kas at muni.cz
Fri Aug 2 08:20:54 CEST 1996

Richard KOMZIK napsal:
:
: Zdravim!
:
: Astronomovia dost casto pisu do europskeho astron. casopisu Astronomy and
: Astrophysics. Prispevky su, samozrejme, v dnesnej dobe akceptovane iba v
: elektronickej forme, t.j. LaTeX-ovskych zdrojakoch. Styl, ktroy vydavatel
: ponuka je pre LaTeX 2.09 a pouziva PostScript fonty. Po nejakej namahe sa mi
: podarilo potrebne fonty (*.tfm, *.afm a *.pfb) instalovat na nasom linux-e,
: kde mame: TeX Version 3.1415N (C version 6.1), LaTeX2e <1994/06/01> patch level 3
: (pouzije sa LaTeX 2.09 compatibility mode), ale vlastne iba pre dvips. :-(
:
: Dost mi vadi, ze sa mi nepodarilo, aby spravne pracovalo aj xdvi. Mozem,
: prosim, niekto poradit, ako sa ma spravne takato vec instalovat (tak, aby
: chodilo aj xdvi, mf a ostatne)?

	Xdvi vam muze chodit, ale mf tezko. pro prevod .pfb souboru
do .pk se pouziva budto gsftopk nebo ps2pk. A je nutne pro toto prislusne
modifikovat MakeTeXPK. U me doma to funguje, takze technicky to lze.
Jakou mate distribuci Linuxu?

	Zkuste me kontaktovat E-mailem, treba Vam pomuzu (i kdyz
mozna ne uplne hned).

: Kedze nie som ziadne TeXpert, aj rady, ktore sa Vam mozu zdat trivialne,
                       ^^^^^^^
	Neni vhodnejsi termin TeXhacker? (Viz The TeXbook, cviceni 1.1 :-)

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas at muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[       This message was sent from my home machine running Linux.     ]]