dokumentace k LaTeXovemu baliku tools

Radek Sedlacik sedlacik at fzu.cz
Tue Aug 6 12:21:32 CEST 1996

Poradil by mi prosim nejaky expert, jak prelozit soubory *.dtx z
LaTeXovskeho baliku tools, ktere pouzivaji class ltxdoc?

Stahnul jsem si vsechna tools, prelozil bez problemu soubor
tools.ins, vygenerovaly se *.sty soubory a podle navodu bych si mel
vytvorit dokumentaci prelozenim puvodnich *.dtx souboru (napr.
array.dtx). LaTeX vsak zahlasi:
! LaTeX Error: Font family `OT1+cmtt' unknown.

See the LaTeX manual or LaTeX Companion for explanation.
Type  H <return>  for immediate help.

l.95 ...mtt}{bx}{n}{<-> ssub * cmtt/m/n}{}

Ta inkriminovana radka je v souboru ltxdoc.cls. Zkousel jsem do
array.dtx doplnit \usepackage[OT1]{fontenc}, ale nepomohlo to.
Diky za kazdou radu, Radek.

Radek Sedlacik (sedlacik at fzu.cz)
Institute of Physics CAS
Cukrovarnicka 10                               Phone: +42-2-24311137 ext.409
162 00 Prague                                  Fax: +42-2-3123184
CZECH REPUBLIC