cstex96 pro RedHat Linux

Jan Kasprzak kas at muni.cz
Thu Aug 1 21:52:27 CEST 1996

[ Tuto zpravu posilam do cstex at cs.felk.cvut.cz a do linux at infnw.inf.upol.cz.
  Pokud ji uvidite v obou konferencich, prijmete moji omluvu. ]

	Dobry den vespolek,

	prave jsem zacal delat na nove verzi cstexu pro RedHat Linux.
Filosofie (:-) tohoto baliku bude takova, ze jako zaklad beru
teTeX-0.3.4 (obsahuje nejnovejsi web2c a LaTeX tusim z letosniho cervna),
ktery je soucasti RedHatu a na to doplnim jednotlive
baliky z csTeXu96 for UNIX. Momentalne mam csplain, csfonts a
dcplain (viz ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/UNIX/localization/linux/RPMS/).

	Ale mam problem s instalaci LaTeXu: Stahnul jsem si
cslatex.tar.gz (z math.feld.cvut.cz), ale v read.me se pise:

:   Ceske (a castecne i slovenske) upravy pro LaTeX2e  verze <1994/12/01>
:   --------------------------------------------------------------------
:
:   Soubory v tomto adresari obsahuji upravy pro LaTeX ve verzi LaTeX2e <1994/06/01>
:   pro cestinu a (castecne i) slovenstinu.

	Tak pro ktery LaTeX to vlastne je?

	Existuje nejake pocesteni pro novejsi LaTeX? Pri pokusu o vyrobu
noveho formatu pro LaTeX (1996/06/01) mi TeX nadava, ze \DeclareLanguage
nebo tak nejak je jiz definovano. Pokud neexistuje nic jineho nez toto
pocesteni pro dva roky stary LaTeX, kde mam tento LaTeX sehnat?

	Dekuji za odpoved.

-Yenya

P.S.: Pokud chce snad nekdo vyzkouset to, co uz mam hotove, upozornuji
      na nekolik veci:

1) K instalaci potrebujete rpm aspon verze 2.1 (to jest to, ktere
   zna rpm-soubory verze 3).
2) Potrebujete teTeX-0.3.4, ktery je dostupny (opet ve forme RPM v3 souboru)
   na ftp.fi.muni.cz:/pub/UNIX/linux/distributions/redhat/rembrandt/i386/RedHat/RPMS/tetex-*.i386.rpm (priblizne).
3) Instalaci jsem overil jen v ramci sveho pocitace a mohou v ni byt chyby.
4) Pro ty, kdo nemaji RedHat Linux (viz http://www.redhat.com):
   Pouzitim programu rpm2cpio lze z rpm-souboru udelat cpio archiv.
   rpm2cpio najdete v baliku rpm-2.2.x.tar.gz, ktery je na
   ftp.fi.muni.cz:/pub/UNIX/linux/distributions/redhat/rpm/

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas at muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[       This message was sent from my home machine running Linux.     ]]