CWEB a RCS

Anton Surda fyzisurd at savba.savba.sk
Thu Aug 1 12:37:01 CEST 1996

> Chtel bych naucit TeX, aby na vyskyt slova Revision zacal pracovat
> s timto slovem jako s identifikatorem makra. Vyzkousel jsem vselicos
> (rict RCS, ze pred kazdym radkem ma dat '*' a potom jsem aktivoval
> hvezdicku, provedl makro, deaktivoval,...), ale neprisel jsem na
> lepsi reseni, nez ze rucne musim pred ``Revision'' dat '\'.
>
> Tak se ptam Vas, zkuseni TeXiste. Lze makro pracujici vyse uvedenym
> zpusobem vytvorit aniz bych musel rucne pripisovat '\'?
> Pripojuji to ``nejlepsi'' na co mi sily staci.

Nasledujuce riadky funguju vcelku slusne. Slova zacinajuce na R sa normalne
delia. Neskusal som matematicky mod. Mozno tam bude treba doplnit nejake
\ifmmode.  Makro Revision je oznacene ako \a a treba ho patricne prepisat.

\let\Vr=R
\def\a{bbbbbbbbb}
\catcode`\R=\active

\def R#1 {\setbox0=\hbox{#1 }\rev#1evision?}

\def\rev#1evision#2?{\revv{#1?}}
\def\revv#1{\ifx?#1\a \else\Vr\unhbox0\fi}

Ryba aaaaaa   Revision  a  Republic Republic Republic Republic Republic

\bye

Zdravi

Anton Surda