nektere reakce na cervencove reakce

Va'clav Studeny' studeny at ipm.cz
Thu Aug 1 09:47:00 CEST 1996

>Omlouvam se, ze si zde delam "reklamu" knizce, ktera je zatim v
>rozpracovanem stavu.

Inu proc ne. Uz  z tech dvou kapitol, ktere byli na siti jsem se necemu
priucil, neco se mi vyjasnilo a hlavne jsem mel znovu radost z toho ja je
program TeX napsan --- myslim, ze je to jeden z nejlepe napsanych programu
vubec a ze sam  uvadi ponekud v posmech ona monstr maker jako je LaTeX atd.
(Mel jsem ale  pocit, ze by se v knize meli nektere formulace, slovni
spojeni ci vety zmenit alespon v zajmu jazyka, ktery sdilime).  Jsem na ni
moc zvedavy, a take na to, jak bude distribuovana a zda se mi tedy dostane
ke cteni.  Ale pozor: REKLAMA ZAVAZUJE!

                Václav Studený