Help with TeX, please

Petr Kucera pkucera at hunter.math.muni.cz
Mon Apr 15 13:04:26 CEST 1996

> Zdravim Vas dobri lide!
>
> V TeXu jsem vicemene zacatecnik, ale pri tech nemnoha clancich, co jsem
> napsal se mi jiz vyskytlo nekolik problemu......
> 1) Kde se da sehnat seznam opravdu vsech symbolu, ktere umi TeX sazet...?
>    Myslim takove ty legracky jako matematicke symboly, zmenseny obrazek
>    telefonu, ale hlavne co sazeni not v TeXu??!
> 2) Daji se sazet grafy jinak nez v prostredi picture.... myslim takove
>    ty jednodusi veci typu sipek LIBOVOLNYCH delek , sikmych car (stromove
>    grafy....)

Celkem dobre se daji sazet vselijake takove divne sipky, resp. i komutativni
diagramy, ruzne grafy a podobne v prostredi XYpic, ktere se da sehnat na
ftp.muni.cz v nejakem tom CTAN adresari. Jinak se to da nakreslit kdekoliv
jinde a vlozit do dokumentu nejakym standartni zpusobem, nejlepe prelozit do
postscriptu, ale pak nesmite zapomenout dat jako nepoviny parametr do
hlavicky dokumentu psfig, resp. epsfig (pokud je mate). Mam ten dojem, ze se
to tam vklada pomoci prikazu \psfig{figure=nazev.ps,...} jinak, kdyby jste
to chtel jeste nejak rotovat, resp. jinak upravit, tak vse najdete ve
zdrojoven souboru psfig.sty, resp. epsfig.sty.

> 3) Kde se (na internetu) da najit nejaky dobry manual, vysvetlujici
>    pouziti AMSTeXu a LATeXu (cetl jsem Gentle a tam, zda se mi o tom nic
>    moc neni.....)
> Tot zatim vse a predem diky moc za odpovedi
>
>                                          Petr S.

                S pozdravem Petr Kucera

                  * cele jmeno: Petr Kucera                 *
                  * telefon   : 05/44 23 13 53              *
                  * E-mail    : pkucera at hunter.math.muni.cz *
                  * Vek       : Kazdym rokem se meni        *