Help with TeX, please

Vaclav OCELIK ocelik at saske.sk
Sun Apr 14 13:25:20 CEST 1996

> 1) Kde se da sehnat seznam opravdu vsech symbolu, ktere umi TeX sazet...?
>    Myslim takove ty legracky jako matematicke symboly, zmenseny obrazek
>    telefonu, ale hlavne co sazeni not v TeXu??!

Neviem ci kompletny, ale dost rozsiahly zoznam pouzitelnych symbolov
je v subore:  symbols.ps
Mozno najst na:     CTAN/info/symbols.ps
> 3) Kde se (na internetu) da najit nejaky dobry manual, vysvetlujici
>    pouziti AMSTeXu a LATeXu (cetl jsem Gentle a tam, zda se mi o tom nic
>    moc neni.....)

K LaTeXu 2.09 v ceskom jazyku:
LaTeX - Strucny Popis.
Mozno najst na:  ftp://ftp.muni.cz/pub/tex/local/documentation/ltxstruc.zip

K LaTeXu2e:
The Not So Short Introduction to LaTeX2e.
Mozno najst na:     CTAN/info/lshort/lshort2e.tex

Zdravi
			V. Ocelik