opet nemcina

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Thu Apr 4 20:52:17 CEST 1996

Dobry den,
opet se pokousim psat nemecky v texu. Uz jsem se o to jednou pokousel
s german.sty a tehdy mi pan Wagner odpovedel, ze ghyphen31.tex je pro
LaTex2e. Dale jsem se tim tedy nezabyval (pouzival jsem LaTeX2.09).
Nyni jsem nainstaloval novy csTeX v big konfiguraci, kde jiz uvedeny
styl je (a snad i vsechny ostatni potrebne soubory) implementovany
(prozatim pro mne v zcela nepochopitelnem adresarovem stromu). Chyba
je v tom, ze jestlize se pokusim prelozit germdoc.sty, tak je
vysledek stejny jako pred tim -- nenactou se vzory pro deleni slov a
nedeli se. Naopak se nactou vzory pro ceske a slovenske deleni, i kdyz
vstupni radky germdoc.tex obsahuji

\ifx\documentclass\undefined  % LaTeX2e?
  \documentstyle[11pt,a4,german]{article}
\else
  \documentclass[11pt,a4paper]{article}
  \usepackage{german}
\fi
..... atd. a zadny czech.sty.

Kde delam chybu? Asi to bude nejaka blbost, ale vsechny moje pokusy
zklamaly (bude to asi tim, ze o LaTexu 2e toho mnoho nevim-asi nic).
Pomozte.

                                     Jiri Hospodka

PS. Ted zacinam tusit, co je asi prace kolem pripravy nove instalace.