jak je to s TeX-Win

Josef Krob jokr at manwe.phil.muni.cz
Fri Sep 8 11:25:48 CEST 1995

>Pane Krobe,
>ctvrteho zari jste posilal do csTeXu informaci o TEXWIN. Dival jsem
>se do inkoming na ftp.muni.cz a tam ma soubor delku nula.
>Tak se obracim primo na Vas.
ftp  -  math.feld.cvut.cz:/pub/olsak/cstex95.alfa/texwin.zip
nebo stale jeste
           ftp.muni.cz:/mount/muni.cz/incoming/texwin.zip

>Pouzivam TeX ve verzi distribuovane CSTUGem. Ma Vase verze podporu
>pro cestinu?
Editor v texshellu pro windows (autor Andreas Krebs) podporuje kodovani tak,
jak je nastavene v system.ini  pro DOS. Muzete tedy mit latin2 nebo Kameniky
- podrobnosti v navodu, ktery je soucasti baliku.
(Nejde o "mou" podporu, ja jsem pouze shromazdil programy ruznych autoru a
usporadal to do fungujiciho celku.)

>Pokud pracuje (i) s ceskymi texty, lze TEXWIN odnekud ziskat (ftp)?
Viz vyse. Dobrym predpokladem je mit tex4a. K dispozici na CTANu.

Josef Krob