jak je to s TeX-Win

Petr Saloun petr.saloun at vsb.cz
Fri Sep 8 11:53:05 CEST 1995

> ftp  -  math.feld.cvut.cz:/pub/olsak/cstex95.alfa/texwin.zip
> nebo stale jeste
>            ftp.muni.cz:/mount/muni.cz/incoming/texwin.zip

> Editor v texshellu pro windows (autor Andreas Krebs) podporuje kodovani tak,
> jak je nastavene v system.ini  pro DOS. Muzete tedy mit latin2 nebo Kameniky
> - podrobnosti v navodu, ktery je soucasti baliku.
> (Nejde o "mou" podporu, ja jsem pouze shromazdil programy ruznych autoru a
> usporadal to do fungujiciho celku.)

> Viz vyse. Dobrym predpokladem je mit tex4a. K dispozici na CTANu.

> Josef Krob

Dekuji.
V Brne se mi stale ukazuje delka souboru 0KB, ale v Dejvicich u
Olsaka je to vporadku. Prave to stahuji.
Jeste jednou diky,
        Petr Saloun

Petr Saloun, Dept. of Informatics, FEE&I VSB-TU Ostrava
Telephone: +42 69 699 ext. 4213
Fax: +42 69 6919597
e-mail: Petr.Saloun at vsb.cz
Address: tr. 17. listopadu, 708 33 Ostrava Poruba,
         Czech Republic