LaTeX do ASCII

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Mon Sep 11 13:03:54 CEST 1995

> 	kdo mi poradi s konverzi LaTeXu do ASCII nebo jeste lepe
> do T602. Napsali jsme jakousi zpravu, ale nasi urednici ji chteji
> v T602. Zkousel jsem konverzi tex -> dvi -> ps -> txt, ale jednak
> je to dlouhe, jednak jsou zde problemy s cestinou.

Z TeX-FAQ vim ze existuji programy l2a a detex dostupne napr. na ftp.muni.cz
v adresari /pub/tex/CTAN/support/l2a (resp. ..../support/detex). Myslim, ze
jsou ve zdrojovem tvaru v C, osobni zkusenosti s nimi nemam.
Taky je tam neco o konverznim programu dvi2tty (..../dviware/dvi2tty) a o
dalsich moznostech konverze.

Jiri Zelinka