Instalace TeXu z disket ...

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Mon Oct 30 08:46:56 CET 1995

On Fri, 27 Oct 1995 HNOJIL at geodesie.fsv.cvut.cz wrote:

> Vazeni kolegove v TeXu,
>
> nevite nekdo, proc se mi nepovedlo nainstalovat EMTeX z disket a musel
> jsem ho nakonec instalovat z hard disku?
>
> Prvni instalacka funguje, druhou to odmita precist -- z letmeho
> ... vznikne smycka mezi nabidkovymm menu a < Abort, Retry, Fail? > .
>
>                         S pozdravem
>                                      Josef Hnojil
>                                      ( hnojil at tetraodon.fsv.cvut.cz )

Dobry den,

pokud si precteme obsah souboru !ctimne.txt, ktery je na prvni instalacni
diskete csTeXu94, dozvime se mimo jine toto:

  POZOR! Instalacni procedura neni kompatibilni s ovladac‡em SHARE.EXE,
  ktery je nutno (aspon po dobu instalace) vyradit ze souboru CONFIG.SYS
  nebo AUTOEXEC.BAT.

Podle mych zkusenosti se popsane chovani vztahuje prave na program
SHARE.EXE. Pokud by se jednalo o neco jineho, dejte mi prosim vedet.

Petr Olsak