Instalace TeXu z disket ...

Jan Busa busaj at ccsun.tuke.sk
Fri Oct 27 15:42:45 CET 1995

> Vazeni kolegove v TeXu,
>
> nevite nekdo, proc se mi nepovedlo nainstalovat EMTeX z disket a musel
> jsem ho nakonec instalovat z hard disku?
>
> Nevim, zda ma nekdo podobne zkusenosti a zda se mu podarilo vyresit
> je jinym zpusobem nez zpusobem, pouzitym mnou.
>
> Prvni instalacka funguje, druhou to odmita precist -- z letmeho
> pohledu to vypada jako by disketa nebyla v mechanice.
> Hlaska je v tom smyslu, ze nemuze najit disketovy volume label a pod
> tim se objevi < Abort, Retry, Fail? > a neni jina moznost nez
> rebootovat pocitac ( nefunguje navoleni jmena jineho disku )...
> [...]
Vazeny pan kolega,

tieto smutne skusenosti mam aj aj, ale uz poznam odpoved.

U mna bol vzdy na vine nainstalovany (autoexec.bat) program share.exe.
Po jeho vypnuti presla instalacia (z hladiska vymeny diskiet) normalne.

Pri inicializacii sa obcas objavili problemy, suvisiace s EMM386 - aspon sa
mi to tak zda Virtual ...

Vela uspechov praje

   Jano Busa   (busaj at ccsun.tuke.sk)