Instalace TeXu z disket ...

Jan Valdman VALDMAN4 at hermes.zcu.cz
Mon Oct 30 11:36:41 CET 1995

Dobry den,

  asi Vam prilis nepomuzu, ale i ja jsem se kdysi setkal s podobnym
  problemem. Mne se nepodarilo instalovat CsTeX 93 na Novell 3.12.
  Priznaky naprosto stejne, disk2 proste nesel precist. Kdyz jsem
  potom zkusil instalaci na lokalni disk (tedy se sitovymi drivery v
  pameti) tak to slo. Share vtom tedy prsty nemel... Co se tyka
  EMM386, muzete zkusit pridat nedokumentovany parametr /y=cesta,
  ktery specifikuje odkud se budou tahat overlaye.

  Podobne mne take potkal problem, ze initex skoncil chybou, pokud
  prislusny ovladac cestiny nebyl v pameti.

                       Preji vice stesti v dalsich instalacich

                                           Jan Valdman