CWEB

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Oct 17 08:30:31 CET 1995

On Mon, 16 Oct 1995, Marek Picka wrote:

>  > 2) Jak je to s cestinou? Tedy do jake miry je
> stravitelna. >
>
> S cestinou je to bez problemu . Makra pro plainTeX jsem si prepsal do
> cestiny (pripadne muzu poslat).

V tomto bode bych chtel upozornit na jeden nedostatek, jehoz znalost by
mohla usetrit cas dlouheho badani mnoha lidem. CWEB pro DOS (ty .exe
programy) nesnasi /* akcentovane znaky v Cckovskych komentarich */.
Je to vada implementace (mozna dnes uz odtranena?), nikoli CWEBu
samotneho, protoze UNIXova instalace mi chodi uz dlouhou dobu bez problemu.
Dokonce existuji nastroje, jak pouzivat akcentovane znaky v nazvech
identifikatroru programu. Pri tisku dokumentace jsou identifikatory
proste s hacky a carkami, zatimco pri prevodu do C resp. C++ kodu se nazev
identifikatoru v miste akcentovaneho znaku expanduje na jisty prepis
podle hexakodu znaku, takze je to stravitelne kompilatorem.

K makrum pro cestinu a plainTeX: Je mozne tez nahlednout do
math.feld.cvut.cz://pub/olsak/vlna, soubory csmac.tex a vlna.w.

Petr Olsak