CWEB

Marek Picka XPICKAM at hwlab.felk.cvut.cz
Mon Oct 16 16:29:45 CET 1995

> Dobry den,
>
> Mel bych prosbu na toho, kdo aktivneji pracuje s CWEBem.
> Jelikoz bych rad do teto oblasti proniknul, tak mam nekolik dotazu:
> (tyka se to jak DOSu, tak LINUXu)
>
> 1) Kde lze nalezt instalacni balik(y) a ktere jsou potrebne a ktere mene?
>    (po predbeznem zkoumani na CTAN jsem byl nejak zmaten)

CWEB je na CTANu ve verzi jak pro DOS (exe soubory), tak pro UNIX
(tj i linux - nutno zkompilovat) a Amigu. Jinak existuje archiv,
ktery se zabyva "Literate progamming" adresa je
ftp.th-darmstadt.de (je tam napriklad take podpora pro LaTeX)

 > 2) Jak je to s cestinou? Tedy do jake miry je
stravitelna. >

S cestinou je to bez problemu . Makra pro plainTeX jsem si prepsal do
cestiny (pripadne muzu poslat).

> 3) Je tento "nastroj" i pro C++?

Samozdrejme

                      Marek Picka (xpickam at hwlab.felk.cvut.cz)