zmena poradi stran v DVI

Vaclav Enca Votipka - FAV VOTIP3 at jonas.zcu.cz
Tue May 16 10:20:58 CEST 1995

    Chtel bych vytisknout brozuru, kterou mam prelozenou v
souboru *.dvi. Potrebuji ale, aby jednotlive stranky dokumentu lezly
do tiskarny v jinem poradi nez jak jsou napsane. Zkousel jsem
rozlustit strukturu DVI a udelal jsem si na to programek. Ma to ale
hacek. On funguje pouze v Plainu. V LaTeXu je DVI o neco slozitejsi.
Muze nekdo poradit, jak prohodit libovolne dve stranky v *.DVI
nebo nema nekdo popis struktury *.DVI??
Metodou pokus omyl je to zdlouhave.
Predem dekuji za odpovedi

/----------------------------------------------------------------\
|              ////////////                                      |
|            //                                                  |
|          //              //  ////        //////       //////   |
|        //////          ////    //    //                   //   |
|      //              //      //    //              ///////     |
|    //              //      //    //            //     //       |
| Vaclav Enca Votipka      student Zapadoceske univerzity        |
|                          Fakulta aplikovanych ved              |
| E-mail: votip3 at jonas.zcu.cz                                    |
|                                  911/L2                        |
| Markova 562                      Bolevecka 32                  |
| Kdyne                            Plzen                         |
| 345 06                           301 66                        |