zmena poradi stran v DVI

Jiri Osoba student K334 OSOBA at feld.cvut.cz
Tue May 16 11:10:28 CEST 1995

>     Chtel bych vytisknout brozuru, kterou mam prelozenou v
> souboru *.dvi. Potrebuji ale, aby jednotlive stranky dokumentu lezly
> do tiskarny v jinem poradi nez jak jsou napsane. Zkousel jsem
> rozlustit strukturu DVI a udelal jsem si na to programek. Ma to ale
> hacek. On funguje pouze v Plainu. V LaTeXu je DVI o neco slozitejsi.
> Muze nekdo poradit, jak prohodit libovolne dve stranky v *.DVI
> nebo nema nekdo popis struktury *.DVI??
> Metodou pokus omyl je to zdlouhave.
> Predem dekuji za odpovedi

Pokud chcete tisknout jako sesit, ktery se uprostred prelozi a
prosije, tak to umi program DVIBOOK (je kdesi v Brne), nove Mattesovy
DVIDrivery (jsou taktez v Brne - dvi15h) to umi taky. Pokud chcete
prohazet stranky nejakym jinym zpusobem, tak me napada jedno reseni:
napsat .bat a postupne volat dvihplj (nebo neco takoveho), co bude
tisknout vzdy jednu stranku (pomoci parametru tusim /k# - sKip pahes
a /n1 - Number of pages). To vse jen pro emTeX.

                                                J.O.