cs4latex

Zdenek Wagner WAGNER at EARN.CVUT.CZ
Mon May 15 15:20:45 CEST 1995

Vazeni kolegove,
dnes se nam zhroutil disk na serveru, takze moje stara e-mailova schranka,
ktera nastesti jeste funguje, je mym jedinym spojenim se svetem. Tedy,
funguje i ftp, protoze je nezavisle na serveru. Se zhroucenim disku
souvisi i ztrata e-mailovych adres, takze cstex je to jedine, co jsem
schopen vyloudit.

Nicmene se mi podarilo protlacit na ftp.muni.cz do adresare
pub/incoming/wagner dva sve nove soubory. Popis nasleduje.

cs4latex.zip
============
Testovaci verze ceske/slovenske podpory pro LaTeX2e. Verze je snad jiz
pomerne stabilizovana, takze prosim Petra Sojku o jeji verejne umisteni
na serveru. Pripominam ovsem, ze jde o testovaci verzi urcenou spise
pro lokalni carodeje. Proti minule verzi je nutno (podle instrukci
v dokumentaci) rozbalit novou verzi podpory CS, protoze jsem objevil
chybu v kernelu a pri rozbalovani se vytvori i docasny bug fix. Je
tam jeste jedna chyba, o ktere vim. Pokud si nainstalujete kodovani XL2
(viz nize), bude si v okamziku \begin{document} LaTeX stezovat, ze chybi
XL2cmr.fd -- na zpracovani dokumentu to obvykle nevadi, ale bude to
opraveno.

cspsfont.zip
Zde jsou metriky, virtualni skripty a nastroje pro vytvareni fd souboru
(preddefinovany pro 32 standardnich fontu) v kodovani XL2 (eXtended IL2)
-- viz dokumentace. Nektere nastroje dosud nebyly uvolneny, protoze
jeste nemam kompletni navody. Opet prosim o verejne umisteni.

Pokud mi chcete poslat v nejblizsi dobe e-mail, pouzijte starou adresu
wagner at earn.cvut.cz nebo wagner at csearn.bitnet -- az nam opravi server,
zaridim si znovu automaticky forward. Pokud napisete na adresu
wagner at icpf.cas.cz, hrozi riziko, ze se Vas mail ztrati.

Z. Wagner