Poznamka k ... - info

Oldrich Ulrych ulrych at karlin.mff.cuni.cz
Wed Mar 22 13:02:31 CET 1995

"Petr Sojka wrote:"

> : V techto dnech davam dohromady sbornik konference o numerickych metodach
> : v mechanice kontinua a tam to vypada takto:
> : 35 prispevku (15 CR/20 cizina) z toho
> : 1 AmSLaTeX, 3 AmSTeX, 2 plain, zbytek LaTeX209.
> Asi je tez podstatne, zda vydavatel poskytl ci doporucil/vyzadoval
> latex ci latex s \documentstyle  a kdy byl call for papers.
> Pomer 6:1 pro latex vs. `zbytek sveta' myslim vystihuje
> vseobecnou situaci velice dobre. Mozna by se mohlo uvest tentyz
> pomer jen pro tech 20 z ciziny a co bylo doporucovano
> v call for papers.

Vydavatel pozadoval pouze zdrojovy text v TeXu (bez blizsi specifikace
formatu) a zadal rozmer zrcadla, clanky dochazely v prubehu 7 mesicu.
Pomer byl ve skutecnosti jen 4:1, protoze jsem zatajil, ze 2 clanky
prisly v necem jinem, nez je TeX a byly prepsany do LaTeXu (kdybych
je prepisoval ja, byl by to AmSTeX :-)).
Pomer pro CR byl  2 AmSTeX, 13 LaTeX
pomer pro ostatni 1 AmSTeX, 1 AmSLaTeX, 2 plain, 14 LaTeX, 2 jiny procesor.
Jen pro zajimavost, zhruba polovina prispevku z CR pouzivala kodovani
podle Kamenickych (autori, adresy, literatura,...) - toto *neni*
prispevek do diskuse o kodovani!

> Navstivil jsem minuly tyden CERN v Zeneve. V tomto mestu v meste
> je nekolik tisic vedcu. Oficialni politika ohledne podpory TeXu je tam
> jednoducha: latex (s dc fonty, na 7 platformach) nebo `you are on your own'.

Pod vyse zminenymi slovy "podpora TeXu" rozumim "uzivatelskou" podporu
(tj. napr. konzultace) - pokud je mi znamo, je tam instalovan TeX i
s ostatnimi formaty.

> : Hezky den preje
> Napodobne
Jeste jednou.