Poznamka k ... - info

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Tue Mar 21 17:19:20 CET 1995

"Oldrich Ulrych wrote:"
:
: On Tue, 21 Mar 1995, Petr Olsak wrote:
:
: > ...
: > spis uznavaji principy stalosti a ne novosti. Navic tito lide
: > z nasi katedry komunikuji s vedeckym svetem v zahranici a je
: > pozoruhodne, ze za dva roky existence LaTeXu2e jeste nikdo
: > nepotreboval zpracovat clanek ze zahranici, ktery misto \documentstyle
: > zacina \documentclass. Nevim, jak je to s jinymi uzivateli TeXu v CS ??
To, ze clanek zacina \documentstyle jeste neznamena, ze nebyl
porizen soucasnym latexem.
: >
: > Petr Olsak
: >
:
: V techto dnech davam dohromady sbornik konference o numerickych metodach
: v mechanice kontinua a tam to vypada takto:
: 35 prispevku (15 CR/20 cizina) z toho
: 1 AmSLaTeX, 3 AmSTeX, 2 plain, zbytek LaTeX209.
Asi je tez podstatne, zda vydavatel poskytl ci doporucil/vyzadoval
latex ci latex s \documentstyle  a kdy byl call for papers.
Pomer 6:1 pro latex vs. `zbytek sveta' myslim vystihuje
vseobecnou situaci velice dobre. Mozna by se mohlo uvest tentyz
pomer jen pro tech 20 z ciziny a co bylo doporucovano
v call for papers.

Navstivil jsem minuly tyden CERN v Zeneve. V tomto mestu v meste
je nekolik tisic vedcu. Oficialni politika ohledne podpory TeXu je tam
jednoducha: latex (s dc fonty, na 7 platformach) nebo `you are on your own'.

Potkal jsem tam i kolegu z fzu.cz , ktery tam shodou okolnosti
byl kratkodobe jako ja na nejakem workshopu kolem fyziky vysokych energii.
Ten mi sdelil. ze v fzu.cz, aby mohli spolupracovat
se svymi kolegy z CERNu, si musi cstex predelavat na kompatibilni
zviratko (dcfonty atd.). Myslim, ze podobnych pracovist bude
stale pribyvat a nezda se mi seriozni z hlediska CSTUG jejich
pozadavky ignorovat.
:
: Hezky den preje
Napodobne