Poznamka k chybam v TeXu

Igor Novotny IRNLTD at ACI.CVUT.CZ
Tue Mar 21 12:37:39 CET 1995

On Tue, 21 Mar 1995 12:15:04 MET-2DST Petr Olsak said:
>                            ... Napr. na nasi katedre nikdo necitil
>potrebu prejit z LaTeXu209 na LaTeX2e (krome Donta), takze tady se
>spis uznavaji principy stalosti a ne novosti. Navic tito lide
>z nasi katedry komunikuji s vedeckym svetem v zahranici a je
>pozoruhodne, ze za dva roky existence LaTeXu2e jeste nikdo
>nepotreboval zpracovat clanek ze zahranici, ktery misto \documentstyle
>zacina \documentclass. Nevim, jak je to s jinymi uzivateli TeXu v CS ??

Ve svem lokalnim okoli pozoruji uplne stejnou situaci. Ja sam jsem se
jeste k prechodu na LaTeX2e nerozhoupal, protoze mne k tomu dosud nic
nenutilo. Mnohe LaTeXovske formaty pro fyzikalni casopisy zatim take
zustavaji u stare verze, o definitivnim zpusobu implementace cestiny
take zrejme dosud nepadlo rozhodnuti, takze vyckavam a vim, ze zdaleka
nejsem sam.
                                                          Igor N.

           Igor Novotny                 * E-mail: IRNLTD at ACI.CVUT.CZ
 Department of Low Temperature Physics  *
 Charles University                     * Phone : (+42-2)8576-2771,-2787
 V Holesovickach 2                      *         (+42-2)6433586 private
 CS-180 00 Prague 8, Czech Republic     * Fax   : (+42-2)66415095