Umi TeX uz i noty?

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Thu Mar 2 12:37:40 CET 1995

"Michal Misler wrote:"
:
: > Dobry den,
: > Muzu byt zvedavi?
: > Jsou nejake vise zminene programy volne dostupne?
:
: Jeden mam doma. Je to demo verze nejakeho severskeho (Norsko nebo
: Finsko) programu, snad MUSIC se to jmenuje. Je docela pekny, avsak
: jako demoverze to v kazdem tisku udela napis "Demo Version" a pri
: transpozici to vzdy spadne.
: Jinak noty vypadaji moc pekne a docela lehce se tam dosazuji.
:
: Pak jsem videl a zkousel neco z Ruska, ale uz si to nepamatuji.
: Dalsi vec, co byla volne  v siti mi nefungovala vubec.
:
: K MusicTeXu -- abych se priznal, moc me to svou vyzazi nepresvedcilo.

Pokud se Vam zda zapis slozity, coz tak vyzkouset
ftp://ftp.muni.cz/pub/tex/CTAN/support/midi2tex
Comprehensive TeX Archive Network: package description
Name: midi2tex