Umi TeX uz i noty?

Michal Misler XMISLER at dinf.fsv.cvut.cz
Thu Mar 2 12:27:48 CET 1995

> Dobry den,
> Muzu byt zvedavi?
> Jsou nejake vise zminene programy volne dostupne?

Jeden mam doma. Je to demo verze nejakeho severskeho (Norsko nebo
Finsko) programu, snad MUSIC se to jmenuje. Je docela pekny, avsak
jako demoverze to v kazdem tisku udela napis "Demo Version" a pri
transpozici to vzdy spadne.
Jinak noty vypadaji moc pekne a docela lehce se tam dosazuji.

Pak jsem videl a zkousel neco z Ruska, ale uz si to nepamatuji.
Dalsi vec, co byla volne  v siti mi nefungovala vubec.

K MusicTeXu -- abych se priznal, moc me to svou vyzazi nepresvedcilo.

 Michal Misler -- student FSv CVUT Praha
 E-mail: xmisler at dinf.fsv.cvut.cz
 Phone: 248 11 364/276
        24 35 46 89