Umi TeX uz i noty?

Stepan Kasal KASAL at ksvi.mff.cuni.cz
Thu Mar 2 14:07:20 CET 1995

> K MusicTeXu -- abych se priznal, moc me to svou vyzazi nepresvedcilo.
                                            (vyza je zvire)

Mozna je to tim, ze jste to spustil se spatnymi fonty, vyplati se
pouzivat skutecne notove fonty, ne jen emulaci z kolecek.

Pak uz zbyva jediny nedostatek, totiz obloucky, ktere jsou vodorovne
a osklive.

Tento nedostatek je ale snadno resitelny pomoci mechanismu mfpic
(pokud mate instalovany i metafont). Sam jsem o tom kdysi uvazoval,
ale nemel jsem cas.
Balik musixTeX to prave takto dela, pokud jsem tu zpravu spravne
pochopil.

--Stepan