ANNOUNCE: Novy cstex pro Linux

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Fri Jul 14 15:45:44 CEST 1995

> friendly". Upozornuji vsak, ze je vse udelano pro lednovou verzi a dosud
> nevim, zda to funguje dobre s verzi cervnovou. Pristi tyden jsou u nas skoro

V zasade ano. Shodou okolnosti se mi nedavno dostal do rukou novy pocitac,
takze jsem na nem vytvarel kombinaci novy pocitac & novy emTeX & novy
LaTeX & Vase narodni prostredi. Vsechno fungovalo az prekvapive dobre.
Zatim jsem narazil pouze na dva problemy:

1) Byla prepracovana implementace odmocniny, takze prikaz \sqrt vedl k
   chybe "nedefinovany prikaz ....". Prizpusobil jsem Vas mathchar.cfg
   (jmena souboru i prikazu lovim z hlavy, takze nerucim za spravnost) dle
   mathchar.def z distribuce a zacalo to fungovat.

2) Zlobily akcentovane znaky v dokumentech LaTeX 2.09 (\documentstyle...).
   Tady by asi chtelo, aby se v ramci instalace narodni podpory vyrobil
   soubor latex209.cfg s prikazem \defaultencoding{IL2} (ci jine - podle
   toho, co si clovek vybral).

Momentalne si nevzpominam na jine zadrhele, ktere by tam byly. Kolega mne
sice castoval hruzostrasnymi historkami, co vsechno tam jeste nefunguje,
ale neukazaly se byt podlozeny fakty. Mate-li zajem, mohu Vam poslat sve
soubory, se kterymi se novy LaTeX zda byt funkcni.

Preji vsem pekny vikend

!!! Beware, my phone number has been changed !!!!
 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-27397             Czech Republic