ANNOUNCE: Novy cstex pro Linux

Wagner, Zdenek WAGNER at icpf.cas.cz
Fri Jul 14 10:16:08 CEST 1995

 ---

>         Zdravim priznivce TeXu a Linuxu!
>
>         Podarilo se mi dat dohromady dalsi verzi ceskeho TeXu pro Linux.
> Tento software je (jako obvykle) dostupny z
> ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/UNIX/localization/linux/cstex-linux-0.03.tar.gz
> anebo pres Czech Linux Homepage na http://www.fi.muni.cz/~kas/linux/
>
>         Novinky od predchozi verze:
>
> * Pocestene verze PostScriptovych fontu Courier, Charter a Utopia.
> * Nove vzory pro ceske deleni slov (od Petra Sojky a Pavla Sevecka).
> * Novy csplain na bazi formatu csplain od Petra Olsaka.
> * Format cseplain (nad formatem eplain).
> [...]

Doporucoval bych pouzit moji verzi, ktera je na ftp.muni.cz v
/pub/tex/local/cstug/wagner/cs4latex/cs4latex.zip -- je to temer totez, co
udelal Jiri Zlatuska, ale upravil jsem to tak, ze je to trochu vice "user
friendly". Upozornuji vsak, ze je vse udelano pro lednovou verzi a dosud
nevim, zda to funguje dobre s verzi cervnovou. Pristi tyden jsou u nas skoro
vsichni na dovolene, budu tedy mit volny pocitac a novou verzi si stahnu.
Neni-li v novem LateXu2e nejaka zaludnost, da se ocekavat obziveni behem
dvou tydnu. Uvedeny soubor je vytvoren pro pouziti v OS/2 a v DOSu, ale Petr
Sojka to podle instrukci, ktere jsou uvnitr, ozivil i na UNIXu (nelze pouzit
oesdvojkove ani dosove instalacni davky).

                              Zdenek Wagner______/

Please, notice the new address: <wagner at icpf.cas.cz>

The old addresses (i.e. <wagner at csearn.bitnet> and <wagner at earn.cvut.cz>)
will continue to work for some time...