ANNOUNCE: Novy cstex pro Linux

Jan Kasprzak kas at pyrrha.dcs.muni.cz
Thu Jul 13 15:48:07 CEST 1995

	Zdravim priznivce TeXu a Linuxu!

	Podarilo se mi dat dohromady dalsi verzi ceskeho TeXu pro Linux.
Tento software je (jako obvykle) dostupny z
ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/UNIX/localization/linux/cstex-linux-0.03.tar.gz
anebo pres Czech Linux Homepage na http://www.fi.muni.cz/~kas/linux/

	Novinky od predchozi verze:

* Pocestene verze PostScriptovych fontu Courier, Charter a Utopia.
* Nove vzory pro ceske deleni slov (od Petra Sojky a Pavla Sevecka).
* Novy csplain na bazi formatu csplain od Petra Olsaka.
* Format cseplain (nad formatem eplain).
* Cleanup (to cesky znamena asi procisteni ;-) instalace CS-fontu.
* Testovaci texty, aby si uzivatel mohl vyzkouset postscriptove fonty.
* Formaty dcplain a dceplain pro sazeni pomoci fontu, kodovanych
  v T1 (cork).
* Cesky LaTeX2e je nyni zarazen jen jako kopie instalacniho baliku
  od J. Zlatusky. Vzhledem k tomu, ze LaTeXu nerozumim :^), rozhodl
  jsem se zaradit do distribuce jen holy zdroj, at si to kazdy nakonfiguruje,
  jak sam nejlepe umi.
* Pokud jsem mohl vyzkouset, funguje i instalacni script ;-).
* a dalsi ...

	Dekuji vsem, kteri se na priprave podileli, mezi nez zejmena patri
Honza Pazdziora a Milan Zamazal.

UPOZORNENI 1:
	Zitra odjizdim asi na dva tydny do hor, takze neocekavejte,
ze pripadne pripominky vyridim nejak zvlast rychle.

UPOZORNENI 2:
	Pocitac, na ktery mi chodi posta, ma nyni vypadek. Proto pripadne
dotazy smerujte na adresu kas at pyrrha.dcs.muni.cz. Adresa kas at muni.cz
a kas at erebor.ics.muni.cz asi nebude nejakou dobu fungovat.

UPOZORNENI 3 (quick fix):
	V baliku cs-tools-0.16.tar.gz je chyba: V instalacnim scriptu
narodni podpory pro X11 je chyba, ktera zpusobi, ze pri spusteni
tohoto scriptu dojde k prepsani souboru /usr/lib/X11/fonts/misc/fonts.alias.
Proto radeji ceskou podporu pro X11 instalujte rucne, nebo si zazalohujte
fonts.alias a po instalaci jej vratte zpet. Bohuzel nemam cas tuto chybu
ted opravovat :-(. Omlouvam se a dekuji vsem, kteri me na ni upozornili.

	Preji vsem hezke prazdniny nebo dovolenou.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak    \   while (*p++ = *q++) ;
Student of Comp. Sc.     \                         Dennis Ritchie