Linux & LaTeX2e & cestina

Honza Kostal jenik at feld.cvut.cz
Mon Jan 9 19:24:10 CET 1995

On Mon, 9 Jan 1995, Jan Kasprzak wrote:

> :
> : 	Dobry den,
> : mel bych dotaz k <subj>. Rozhodl jsem se rozchodit si pod Linuxem TeX
> : cesky,
>
> 	Vydrzte, zanedlouho tu doufam bude CSTeX'95 pro Linux.

	Taky doufam :-)))

> Zatim mam k dispozici velmi alfa verzi, ktera akceptuje iso-8859-2
> texty a DC fonty. Funguje mi jen PlainTeX, protoze LaTeXu moc nerozumim
> a nepouzivam jej ve svych textech.

	OK, stahnu to a zkritizuju :-))

> 	Vas problem ohledne hyphenation lze vyresit tim, ze vsechny
> soubory prekodujete do ISO-8859-2 a take opravite extcode.tex tak,
> aby odrazel ISO-8859-2 kodovani.

	No super, jen bych potreboval vedet, kde ten soubor ma byt,
protoze 'cd /usr/lib/texmf; find . -name ext\* -print ' vrati
./dvips/extex.enc, ktery podle nazvu asi s kodovanim souvisi, ale asi to
nebude on ... :-)
	Jinak myslenky 'vse v ISO-8859-2' se zatim drzim, ale zas nevim,
jestli je to nejake oficialni TeXovske kodovani (tyka se Latex2e-u) a tak ...

---
						Honza Kostal
						jenik at feld.cvut.cz
                                                FIDO: 2:420/12