Linux & LaTeX2e & cestina

Jan Kasprzak kas at muni.cz
Mon Jan 9 18:53:05 CET 1995

:
: 	Dobry den,
: mel bych dotaz k <subj>. Rozhodl jsem se rozchodit si pod Linuxem TeX
: cesky,

	Vydrzte, zanedlouho tu doufam bude CSTeX'95 pro Linux.
Zatim mam k dispozici velmi alfa verzi, ktera akceptuje iso-8859-2
texty a DC fonty. Funguje mi jen PlainTeX, protoze LaTeXu moc nerozumim
a nepouzivam jej ve svych textech.

	Vas problem ohledne hyphenation lze vyresit tim, ze vsechny
soubory prekodujete do ISO-8859-2 a take opravite extcode.tex tak,
aby odrazel ISO-8859-2 kodovani.

	Pokud ma nekdo zajem o tuto _velmi_ alfa verzi, je mozne ji
ziskat z nenya.ics.muni.cz:/pub/kas/cstex-95-for-Linux-alpha.tar.gz.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak    \   while (*p++ = *q++) ;
Student of Comp. Sc.     \                         Dennis Ritchie