novy sposob cs pisania

Ladislav Bitto geoflabi at savba.savba.sk
Fri Feb 24 11:37:15 CET 1995

> Sledoval jsem jen zbezne diskusi o novem ovladani klavesnice a tak mi
> uniklo, jestli se to tykalo pouze nejakeho specialniho editoru nebo jde o
> nejaky COM driver. V tom druhem pripade bych to rad vyzkousel, ale nevim
> kde se prislusny program nachazi.

tyka sa to zatial iba mojho specialneho editoru pre Latex (Latexmanager).
Neviem o nicom, co robi to iste ako som to ja naprogramoval.

> Muzete mi pripomenout kde ten ovladac najdu. Doufam ze neni slovesko-
> specificky a lze jej pouzit i na ceska pismena.

zatial to je slovensko-specificky. Kvoli iba pismen by to bolo jedno. Ale uz
nie je jedno, ked to ma s niecim nahradit. Porozmyslam, aby to bolo mozne na
lubovolnu klavesnicu, mozno sa to podari. On mi nahradza nie len cisla ale
aj znaky -=[]/, kde mam tiez akcentovane pismena. Zatial ho pouzivame len tu
v mojom okoli a nemam k tomu este rozsirenu dokumentaciu. Tak za par tyzdnov
by som ho mohol dat do Brna na server.

Zdravi
                      LB