novy sposob cs pisania

Ji+i Bajer BAJER at jointlab.upol.cz
Fri Feb 24 10:50:13 CET 1995

Sledoval jsem jen zbezne diskusi o novem ovladani klavesnice a tak mi
uniklo, jestli se to tykalo pouze nejakeho specialniho editoru nebo jde o
nejaky COM driver. V tom druhem pripade bych to rad vyzkousel, ale nevim
kde se prislusny program nachazi.

Muzete mi pripomenout kde ten ovladac najdu. Doufam ze neni slovesko-
specificky a lze jej pouzit i na ceska pismena.

Dekuji
Jiri Bajer

K       *                 JIRI BAJER                   *
K       *   Palacky University, Department of Optics   *
K       *   17.listopadu 50,  77207 Olomouc, Czechia   *
K       *            Fax: 0042 68 5225246              *
K       *         E-mail: BAJER at RISC.UPOL.CZ           *

M               * INTERNET NETWORK SIGNATURE *