novy sposob pisania

Stepan Kasal KASAL at ksvi.mff.cuni.cz
Wed Feb 22 16:08:52 CET 1995

Dobry den,

zaujala ma veta (neviem citovat presne):
"... az editor rozhodne, co vlastne napise ..."

To nie je v ziadnom pripade novy objav:

Substitute "damn" every time you're inclined to write "very"; your
editor will delete it and the writing will be just as it should be.
        -- Mark Twain

Mozno som deformovany pocitacmi a tym, ze nie som novinar, ale ja som
si pri prvom citani (a bolo to skor ako som cital ten prispevok
v CSTeXu) skutocne predstavil, ako pisem na klavesnici "damn" a na
obrazovce sa objavi nieco ine.

Nastastie sa vsak vtedy nemohlo stat, ze by si autor naozaj zelal
vytlacit slovo "damn".  Alebo aj vtedy existovali zachraNe sekvencie?

                               S pozdravom,
                                                Stepan Kasal